Els Mossos d'Esquadra investiguen una agressió amb arma de foc a un taxista de Barberà del Vallès (Barcelona) al qual la nit d'aquest dilluns li van disparar sis tirs, ha confirmat a Europa Press la policia catalana.
Els fets han passat cap a les 23 hores d'aquest dilluns quan el taxista circulava pel carrer Pintor Fortuny de Barberà, un altre cotxe li va tancar el pas i d'ell va baixar una persona que es va acostar a la finestreta i a poca distància li va fer sis trets, segons informa Cadena Ser.
La víctima, de 35 anys, va acudir malferit a una comissaria pròxima de la Policia Local i d'allà va ser traslladat per una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell amb ferides greus per arma de foc, segons fonts sanitàries.
Disparen sis trets a un taxista a Barberà del Vallès i el deixen greu
La víctima, de 35 anys, va acudir malferit a una comissaria pròxima de la Policia Local
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’agost de 2014 a
les 15:45
Et pot interessar
-
Societat USTEC insta CCOO i UGT a «no continuar d'esquena al col·lectiu» educatiu
-
Societat
El jove mexicà que s'examinarà del B1 de català: «No soc cap geni dels idiomes, només ho he intentat»
-
Societat
L'autobús es dispara com a alternativa a Rodalies
-
Societat
Rescaten tres joves que feien pàdel surf a la platja de Malgrat de Mar
-
Societat
El director de la presó de Puig de les Basses renuncia al càrrec després de tres suïcids de presos
-
Societat
Més de 20 quilòmetres de cues a l'AP-7 en la segona fase de l'operació sortida del pont de maig
