Els Mossos d'Esquadra investiguen una agressió amb arma de foc a un taxista de Barberà del Vallès (Barcelona) al qual la nit d'aquest dilluns li van disparar sis tirs, ha confirmat a Europa Press la policia catalana.
Els fets han passat cap a les 23 hores d'aquest dilluns quan el taxista circulava pel carrer Pintor Fortuny de Barberà, un altre cotxe li va tancar el pas i d'ell va baixar una persona que es va acostar a la finestreta i a poca distància li va fer sis trets, segons informa Cadena Ser.
La víctima, de 35 anys, va acudir malferit a una comissaria pròxima de la Policia Local i d'allà va ser traslladat per una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell amb ferides greus per arma de foc, segons fonts sanitàries.
Disparen sis trets a un taxista a Barberà del Vallès i el deixen greu
La víctima, de 35 anys, va acudir malferit a una comissaria pròxima de la Policia Local
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’agost de 2014 a les 15:45
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 16 de maig: torna el sol com a preludi d'un cap de setmana calorós
-
Societat Noms inventats als carrers de Barcelona
-
Societat El Pla de Barris a Ciutat Vella: de formar veïns per rehabilitar finques a reforços educatius
-
Societat Un centenar de professors renuncia a corregir els exàmens de selectivitat
-
Societat El Govern es personarà en el cas de la menor tutelada i anuncia una «transformació» a la DGAIA
-
Societat Els delictes sexuals creixen un 12,5% a Catalunya durant els primers mesos del 2025