La Guàrdia Civil està buscant dos encaputxats que han assaltat un furgó oficial i alliberat un pres quan el traslladaven des de la presó d'Eivissa (Illes Balears) per a una visita mèdica en un centre situat prop de l'Avinguda Espanya.
Els fets han passat passades les 11:00 del matí, segons ha informat a Europa Press l'Institut armat. L’intent de fugida s’ha produït al mateix carrer, en el moment en el qual el reclús abandonava el centre sanitari.
Segons ha informat l'Oficina d'Informació Perifèrica de la Guàrdia Civil, quan sortia del centre mèdic de camí al furgó policial, el presidiari ha intentat escapar amb l'ajuda dels encaputxats, que es desplaçaven en tot terreny.
Segons testimonis dels fets, els dos encaputxats han baixat del vehicle i han tallat el pas del furgó apuntant-lo amb una arma. Aquest cop, però, no ha sortit com acostuma a passar a les pel·lícules. Els agents han aconseguit capturar-lo després de recórrer uns metres, abans que s'escapolís i, això sí, després d'un intens forcejament amb els agents.
[plantillavirals]
Dos encaputxats assalten un furgó a Eivissa per alliberar un pres quan el traslladaven al metge
La Guàrdia Civil està buscant els autors del succés i el pres ja ha estat detingut després d'haver sortit corrents

- Guardia Civil -
- EP
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’octubre de 2023 a les 17:37
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 28 d'agost: 28 comarques en alerta per tempestes i forts ruixats
-
Societat Torna la mili? Per ara, no
-
Societat Restablerta l'alta velocitat entre Barcelona i Madrid després d'una hora suspesa per un incendi
-
Societat Recollida de firmes contra els canvis urbanístics per donar llum verda al Museu Thyssen a Barcelona
-
Societat Un treballador de la gelateria catalanòfoba de Gràcia denuncia que l'amo els prohibeix parlar en català
-
Societat Els minisupermercats es multipliquen a Barcelona: se n'han obert 1.250 en 10 anys