Dues persones han quedat ferides greus aquest dimecres arran de l'explosió i l'incendi posterior que hi ha hagut en una nau dedicada a la pirotècnia a Vila-rodona (Alt Camp). Es tracta de l'empresa Pirogestion, i l'edifici té unes dimensions d'uns 10 x 8 metres.
La Direcció General de Protecció Civil ja ha activat el Pla PLASEQCAT arran de la deflagració i tant els Bombers de la Generalitat, amb sis dotacions, com els Mossos d'Esquadra i el Sistema d'Emergències Mèdiques hi estan treballant. Sembla que l'incendi no té continuïtat i aviat estarà sufocat.
El Sistema d'Emergències Mèdiques ha traslladat els dos ferits greus, que són treballadors de l'empresa i que es troben en estat crític, amb helicòpter cap a l'Hospital de la Vall d'Hebron.
Dos ferits greus en l'explosió d'una pirotècnia a Vila-rodona
Es tracta de l'empresa Pirogestion i Protecció Civil ja ha activat el Pla PLASEQCAT
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’agost de 2013 a les 08:10
Et pot interessar
-
Societat Un equip català desenvolupa el primer biomarcador en sang capaç d’anticipar la progressió de l'Alzheimer
-
Societat Circulació tallada a l'R2 nord i l'R11 a Granollers per un atropellament
-
Societat Les protestes barcelonines per Palestina insisteixen: el focus també està a la UE
-
Societat El temps d'aquest divendres 19 de setembre: jornada assolellada amb un canvi de temps a la vista
-
Societat Una nova jornada de protestes sacseja Barcelona davant l'agreujament de l'ocupació israeliana a Palestina
-
Societat Canvi de plans a la Casa de la Premsa: ara s'hi projecta un centre de recerca d'arts escèniques