Pocs minuts abans de les cinc de la matinada d'avui dissabte, dia 17, els Mossos d’Esquadra de l’Àrea Regional de Trànsit Girona han rebut l’avís d’un accident de trànsit al km 4 de la carretera GI-660, dins el municipi de la Bisbal d'Empordà (Baix Empordà).
En arribar al lloc dels fets, els agents han confirmat que, per causes encara desconegudes, una furgoneta s’havia sortit de la via. Els dos ocupants del vehicle han quedat atrapats i els Bombers de la Generalitat de Catalunya han fet tasques d’excarceració dels ocupants. A resultes de l’accident, les dues persones han mort.
En l’accident també han intervingut els serveis sanitaris, la Policia Local de La Bisbal d’Empordà i una dotació dels Bombers de la Generalitat de Catalunya.
Per ara no s'ha facilitat la identitat de les víctimes.
Dos morts en accident de trànsit a la Bisbal d'Empordà
Una furgoneta ha sortit de la carretera aquesta matinada
ARA A PORTADA
-
Jaume Giró deixa la política: adeu a la direcció de Junts i a l'escó per discrepàncies amb el rumb del partit Oriol March
-
-
-
Puigdemont trasllada a la cúpula de Junts que a la tardor es decidirà el futur del suport a Sánchez Oriol March
-
L'advocat general de la UE dona la raó al Parlament Europeu i avala l'aixecament de la immunitat de Puigdemont Bernat Surroca Albet
Publicat el 17 d’abril de 2010 a les 07:53
Et pot interessar
-
Societat Un eclipsi de lluna plena es podrà veure des de Catalunya: quan serà i des d'on serà més visible
-
Societat El temps de dijous 4 de setembre: el Meteocat anuncia un breu canvi
-
Societat Pas endavant d'una cadena de gimnasos amb el català
-
Societat El nou Pavelló L'Illa obre amb dues pistes poliesportives i el doble de capacitat després de les obres de remodelació
-
Societat Quim Masferrer troba un brasiler enamorat de Catalunya: «Parlo català per TV3»
-
Societat Accident a Barcelona: un tramvia xoca contra una moto a Glòries