Dos tinents coronels de l'exèrcit espanyol han estat detinguts a Madrid per ordre del Jutjat Togat Militar número 2, que investiga una denúncia presentada el gener pel Ministeri de Defensa per suposades irregularitats en la seva tasca, segons han confirmat a Europa Press fonts d'aquest departament.
La denúncia ha estat recollida per la Fiscalia, que va promoure la investigació i ha portat a la detenció de dos tinents coronels, tot i que la mateixa font no ha volgut precisar els motius de l'arrest ni l'assumpte pel qual se'ls investiga.
Dos tinents coronels de l'exèrcit espanyol, detinguts per irregularitats
Societat
El mateix Ministeri de Defensa havia presentat una denúncia contra els dos militars
ARA A PORTADA
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme» Lluís Girona Boffi | Bernat Castanyer Colomer
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
Publicat el
30 d’abril de 2015 a
les 13:58
Et pot interessar
-
Societat
Collboni fa una crida a les grans ciutats a unir-se per l'habitatge assequible
-
Societat
Busquen cinc homes vestits de policies que es van endur un home d'un cotxe a l'AP-7
-
Societat
Diagnosticar abans i avançar en la recerca: els reptes de la nova era de l'Alzheimer
-
Societat
Barcelona aclareix la pugna per l'alcaldia: les claus de totes les candidatures a l'Ajuntament
-
Societat
Un intern de la presó de Quatre Camins se suïcida a la seva cel·la
-
Societat
Cremen les ofrenes florals de la Diada al monument de Rafael Casanova
