[noticia]181580[/noticia]
Aquest reconeixement, segons els responsables de La Ballena Alegre, avala la seva amposta "per adaptar les instal·lacions al model inside de sostenibilitat, promocionant els beneficis energètics, ambientals, econòmics i socials de proximitat"
[vimeo]486531942[/vimeo]
Àlex Trias, director del càmping, assegura que “és un gran honor haver rebut aquest premi perquè dona valor a una llarga tasca basada en l’eficiència energètica i en aconseguir autosuficiència”.
[nointext]
Franc Comino, soci fundador de Wattia i Webatt Energia, empresa que s'ha encarregat de les energies renovables en el projecte, explica que els premis són “la Champions de les energies renovables. “Ens han premiat per una instal·lació que permet a les famílies que venen de vacances a fer un ús responsable de l’energia”, conclou.

Els bungalous de La Ballena Alegre premiats. Foto: Albert Alemany