El jove que li va arrencar els ulls a un vigilant d'un hotel a Cambrils, condemnat a 8 anys d'internament

Les parts han arribat a un acord sobre els fets que van ocórrer el juliol de 2021 i la sentència és ferma

Publicat el 01 de juny de 2022 a les 14:54
El brot psicòtic d'un menor d'anys va commocionar Cambrils el juliol de l'any passat. Un jove va arrencar-li els ulls a un vigilant de seguretat de l'hotel El Dorado de la ciutat de la Costa Daurada després de patir un brot psicòtic. Ara, després del judici, ha estat condemnat a una pena de 8 anys d'internament.

Els fets van tenir lloc la nit del 5 al 6 de juliol del 2021. El noi, que aleshores tenia 17 anys, va patir un brot psicòtic i va atacar brutalment el treballador de l'hotel, que va ingressar a l'hospital en estat molt greu. El jove va haver de ser sedat durant la detenció per part dels Mossos d'Esquadra en intentar resistir-se. La fiscalia demanava inicialment una pena de 10 anys d'internament.

Finalment, les parts, però, després d'un període de negociacions, han arribat a un acord de conformitat en la compareixença celebrada aquest dimecres al Jutjat de Menors, segons han confirmat a l'ACN fonts judicials. La sentència és ferma.

[plantillavirals]