El Port d'Aiguadolç reclama 100.000 euros a l'empresa del ferri Barcelona-Sitges

Des del port s'assegura que Blue Mar Ferries, empresa gestora de la desapareguda línia marítima, no ha abonat alguns serveis, com l'amarrament

Publicat el 18 d’abril de 2017 a les 10:45
El Port d’Aiguadolç, a Sitges, ha iniciat accions judicials contra Blue Mar Ferries, empresa gestora de la desapareguda línia marítima entre Sitges i Barcelona, per reclamar un deute de 100.000 en concepte de serveis portuaris, com l'amarrament. Blue Mar Ferries actualment es troba en concurs de creditors.

Albert Bertrán, president executiu del port, ha afirmat en declaracions a Catalunya Ràdio que “estem cansats de rebre allargues i per aquesta raó hem optat per la via judicial”. El passat mes de desembre, Blue Mar Ferries va vendre el vaixell per 3,3 milions d’euros a una empresa coreana. Aquesta quantitat va servir per pagar el deute de 300.000 euros als treballadors del servei.

Des del Port d’Aiguadolç, tal com ha reconegut Bertran, “s’espera que la resolució al litigi arribi el més aviat possible per alliberar l’espai, de cara a que un altre companyia pugui oferir un servei similar”.