El Telefèric de Montjuïc de Barcelona torna a funcionar amb normalitat aquest dissabte en el seu horari habitual d'hivern, de 10 a 18 hores, un cop reparada l'avaria que va obligar a suspendre el servei el dimecres i que va suposar l'evacuació d'una setantena de passatgers.
Segons ha informat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), ja s'ha enllestit la reparació, per a la qual ha calgut substituir el rodament i l'eix d'un dels volants per on es desplaça el cable tractor.
El Telefèric de Montjuïc torna a obrir amb normalitat
Societat
Dimecres una avaria va obligar a evacuar unes setanta persones
ARA A PORTADA
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
04 de gener de 2014 a
les 08:42
Et pot interessar
-
Societat
L'estació de Verdaguer recupera el ple funcionament després de les obres: «El passadís és molt més còmode»
-
Societat
La Universitat de Barcelona pateix un atac informàtic a les portes de l'inici de curs
-
Societat
Els Mossos sospiten que la terapeuta dels Andic va fer la ruta de Montserrat 14 dies abans de la mort d'Isak
-
Societat Un robatori de cable provoca retards de 15 minuts en l’alta velocitat entre Barcelona i Madrid
-
Societat
La Generalitat no sap quants pisos protegits a Catalunya són de propietat i quants de lloguer
-
Societat
Sant Fèlix viu una diada històrica i veu descarregar el primer pilar de 9 amb folre, manilles i puntals
