Protecció Civil ha activat des d'aquest dilluns l'alerta del pla 'Procicat' per les fortes ventades que afecten aquest dimarts el país, sobretot al Pirineu i Prepirineu on avui les ratxes poden superar els 125 km/h.
La caiguda d’una palmera a la Diagonal obliga a tallar dos carrils de sortida de Barcelona
El fort vent ha provocat la caiguda d'una palmera situada a l'avinguda Diagonal amb el carrer Muntaner a Barcelona i obliga a tallar aquest dimarts al matí dos carrils de sortida de la ciutat. La Guàrdia Urbana ha rebut l'avís de la incidència a un quart de vuit del matí i des d'aquesta hora s'ha tallat un carril bus i un altre carril en sentit Esplugues.
La incidència no ha provocat danys personals però a hores d'ara es registren algunes retencions per la restricció de carrils de circulació, mentre els efectius dels Bombers de Barcelona i dels serveis municipals de neteja estan treballant a la zona per retirar l'arbre, segons ha indicat la Guàrdia Urbana.

El fort vent ha provocat la caiguda d'una palmera situada a l'avinguda Diagonal. Foto: ACN
El Tf @112 ha atès 22 trucades fins les 07.30 am, la majoria per branques en caigudes a carrers i carreteres #ProteccioCivil alerta PROCICAT
— EmergènciesCatalunya (@emergenciescat) December 9, 2014