Agents de paisà dels Mossos d'Esquadra s'han personat a l'Ajuntament de La Canonja (Tarragonès) aquest divendres per demanar informació sobre l'empresa Iqoxe, on dimarts es va produir l'explosió que va provocar tres morts i set ferits.
La policia catalana ha demanat al consistori la documentació relacionada amb aquesta indústria química. Els tècnics de l'Ajuntament ja tenien a punt informació sobre la planta, però la policia també els hauria demanat que aportin tota la documentació que disposin de la companyia en relació a planejament urbanístic i impostos.
Així ho ha confirmat a l'ACN l'alcalde del municipi, Roc Muñoz, en sortir de l'Ajuntament. Personal municipal continua dins l'edifici amb agents policials preparant la informació requerida pels Mossos.
L'actuació es produeix just l'endemà que els Mossos es presentessin a les instal·lacions de l'empresa a La Canonja i al Prat de Llobregat per ordre judicial. Una comitiva judicial encapçalada per la magistrada del jutjat d'instrucció número 1 de Tarragona va entrar a la planta amb dues furgonetes dels Mossos.
Els Mossos es personen a l'Ajuntament de la Canonja per demanar informació sobre la química de Tarragona
La policia va registrar aquest dijous les instal·lacions de l'empresa a La Canonja i El Prat de Llobregat per ordre judicial
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de gener de 2020 a les 14:24
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 29 d'agost: la pluja comença la retirada
-
Societat El «take away» de la cuina catalana: crema cremada per emportar al Born
-
Societat TMB rectifica i mantindrà el criteri de senyalització del metro després de l'onada de crítiques
-
Societat La campanya de vacunació de la grip i la Covid començarà el 22 de setembre per a la gent gran, embarassades, infants i personal sanitari
-
Societat Cau un grup que robava amb el «mètode de la taca»: en què consisteix l'engany?
-
Societat Detenen un professor de secundària de Barcelona per posseir i distribuir material d'explotació sexual infantil