Els periodistes de Televisió Espanyola han mostrat el seu rebuig perquè l'informatiu d'aquest dimecres va obviar la multa de gairebé 270.000 euros que Hisenda ha interposat contra l'expresident del govern espanyol José María Aznar. El diari Infolibre ha tingut accés al comunicat que el Consell d'Informatius ha tramès als seus periodistes en el que "deplora" l'absència de la notícia a diferència del que va passar amb la multa que va rebre Juan Carlos Monedero.
En alguns dels comentaris recollits pel mateix mitjà, els treballadors exclamen: "El telediari no informa de la reunió entre Montoro i Aznar després de ser multat per Hisenda. I del ministre Soria només unes cues. Indignant!", mentre d'altes parlaven d'"indignació i vergonya".
Els periodistes de TVE, indignats amb l'informatiu per obviar la multa a Aznar
"Infolibre" té accés al comunicat del Consell d'Informatius i a algunes de les crítiques dels treballadors | Recorden que el "cas Monedero" va obrir el telediari
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’abril de 2016 a les 08:40
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica