Els periodistes de Televisió Espanyola han mostrat el seu rebuig perquè l'informatiu d'aquest dimecres va obviar la multa de gairebé 270.000 euros que Hisenda ha interposat contra l'expresident del govern espanyol José María Aznar. El diari Infolibre ha tingut accés al comunicat que el Consell d'Informatius ha tramès als seus periodistes en el que "deplora" l'absència de la notícia a diferència del que va passar amb la multa que va rebre Juan Carlos Monedero.
En alguns dels comentaris recollits pel mateix mitjà, els treballadors exclamen: "El telediari no informa de la reunió entre Montoro i Aznar després de ser multat per Hisenda. I del ministre Soria només unes cues. Indignant!", mentre d'altes parlaven d'"indignació i vergonya".
Els periodistes de TVE, indignats amb l'informatiu per obviar la multa a Aznar
"Infolibre" té accés al comunicat del Consell d'Informatius i a algunes de les crítiques dels treballadors | Recorden que el "cas Monedero" va obrir el telediari
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’abril de 2016 a les 08:40
Et pot interessar
-
Societat Descobreixen el forat negre massiu més antic de l'univers
-
Societat Bonet lamenta el manteniment de la vaga de socorristes en un moment «crític» i apel·la a la «responsabilitat»
-
Societat Dos turistes de 18 anys apallissen un avi i el seu net a Mallorca
-
Societat Els socorristes de Barcelona mantenen la vaga després de rebutjar la nova proposta de l’Ajuntament
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 9 i 10 d'agost
-
Societat Detenen dues persones que havien marcat uns pisos a Sant Gervasi per entrar a robar