La trentena d'interns del Centre d'Internament d'Estrangers (CIE) de la Zona Franca de Barcelona han abandonat aquest dijous al migdia la vaga de fam que havien iniciat aquest dimecres a la nit, segons han confirmat fonts de la policia espanyola.
Els interns, de nacionalitat algeriana, van començar la protesta per reclamar la seva posada en llibertat i denunciar que se'ls vulgui expulsar de l'Estat.
La cònsol general d'Algèria a Barcelona ha visitat el CIE aquest dijous i s'ha entrevistat amb cadascun dels interns que mantenien la protesta, han explicat les mateixes fonts policials. Els interns es van negar a sopar, van passar la nit al ras i aquest dijous al matí no han esmorzat.
Els trenta interns del CIE abandonen la vaga de fam que van iniciar dimecres
Els impulsors de la protesta reclamaven que no se'ls expulsés de l'Estat
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de desembre de 2016 a les 15:50
Et pot interessar
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»