Una dona de 27 anys ha resultat ferida crítica després de ser atropellada per un autobús de la Línia 59 de Transports Metropolitans de Barcelona. Segons fonts de l'Ajuntament de Barcelona, els fets han passat quan faltaven deu minuts per les sis de la tarda a l'altura del número 35 del carrer Almirall Cervera del barri de la Barceloneta.
La vianant ha quedat atrapada sota l'autobús i ha hagut de ser excarcerada pels Bombers de Barcelona, que s'han desplaçat fins al lloc amb quatre dotacions. Un cop alliberada, la dona ha estat traslladada a l'Hospital del Mar en estat crític.
En estat crític una jove de 27 anys després de ser envestida per un autobús a la Barceloneta
Societat
La dona ha quedat atrapada sota el vehicle
ARA A PORTADA
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme» Lluís Girona Boffi | Bernat Castanyer Colomer
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
Publicat el
14 de maig de 2017 a
les 19:24
Et pot interessar
-
Societat
Collboni fa una crida a les grans ciutats a unir-se per l'habitatge assequible
-
Societat
Busquen cinc homes vestits de policies que es van endur un home d'un cotxe a l'AP-7
-
Societat
Diagnosticar abans i avançar en la recerca: els reptes de la nova era de l'Alzheimer
-
Societat
Barcelona aclareix la pugna per l'alcaldia: les claus de totes les candidatures a l'Ajuntament
-
Societat
Un intern de la presó de Quatre Camins se suïcida a la seva cel·la
-
Societat
Cremen les ofrenes florals de la Diada al monument de Rafael Casanova
