La Policia Local de Sant Pere de Ribes, al Garraf, ha denunciat un home de 28 anys com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat viària per conduir quintuplicant la taxa d'alcohol permesa. El conductor, veí del municipi, ni tan sols podia aguantar-se dret, segons la policia.
Els agents el van aturar en un control i, segons relaten a través d'un comunicat de l'Ajuntament, l'estat etílic de l'home va dificultar l'actuació policial, ja que tenia "moltes dificultats" per entendre les indicacions i no es podia mantenir dempeus. Un cop van aconseguir que fes la prova d'alcoholèmia, el resultat va ser d'1,24 mil·ligrams per litre en aire aspirat, quan el màxim permès és de 0,25.
Enxampen a Sant Pere de Ribes un conductor que quintuplicava la taxa d'alcohol permesa
La Policia Local assegura que l'home va tenir dificultats per entendre les indicacions dels agents i no podia mantenir-se dempeus
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de maig de 2017 a les 14:12
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 19 de setembre: jornada assolellada amb un canvi de temps a la vista
-
Societat Una nova jornada de protestes sacseja Barcelona davant l'agreujament de l'ocupació israeliana a Palestina
-
Societat Canvi de plans a la Casa de la Premsa: ara s'hi projecta un centre de recerca d'arts escèniques
-
Societat Un miler de voluntaris ajudaran a aprendre català dins d'un projecte d'Òmnium
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de setembre
-
Societat L'enginyer Luis Ubalde dirigirà l'oficina per coordinar les obres de Rodalies