Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat 25 de maig tres homes d'entre 21 i 30 anys com a presumptes autors d'un robatori amb força en una empresa d'Artés (Bages). Els fets van passar pels voltants de la una de la matinada quan la policia local va alertar que uns pispes havien entrat a la nau industrial amb un butró en una paret lateral.
A l'interior, els lladres havien furtat coure, arrencat part del cablejat elèctric de la zona d'oficines i desballestat dos transformadors de grans dimensions. En veure's sorpresos pels agents dels Mossos, els tres homes havien encastat una escala metàl·lica que donava a l'accés a les golfes i s'havien amagat entre les bigues de la teulada i les canonades.
Tots tres van ser arrestats i se'ls hi va decomissar una motxilla amb diverses eines que havien utilitzat per cometre el robatori. Els detinguts, de nacionalitat romanesa i veïns de Sabadell, van passar el dia 26 de maig a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa.