Gerard Piqué i Shakira han passat unes petites vacances al llac Como, a Itàlia. I allà han estat localitzats per la premsa gràfica, que ha aconseguit una sèrie de fotografies de la seva estada en un hotel de luxe.
El reportatge inclou algunes instantànies de la finestra de l'habitació -amb el jugador del Barça en calçotets, per a satisfacció de les seves fans- i una passejada romàntica en barca.
ARA A PORTADA
-
Societat Un nou incendi a Collserola obliga a confinar dos barris de Barcelona Pau Espí Solé | Gerard Mira
-
Boscos Jordi Vendrell, director de la Fundació Pau Costa: «Hem passat d'incendis molt diferents a focs més semblants: grans i d'alta intensitat» Arnau Urgell i Vidal | Carlos Albaladejo
-
Societat El Govern al·lega «criteris tècnics» per no haver enviat un Es-Alert en les últimes tempestes Oriol March
-
Meteorologia La tempesta a Tarragona deixa quatre ferits lleus i diversos carrers inundats Gerard Mira
Publicat el
10 de maig de 2011 a
les 18:12
Et pot interessar
-
Societat
Detenen un home quan intentava robar al despatx d’una regidora de Badalona
-
Societat
Barcelona afina el futur de L'Escocesa entre la «innovació gastronòmica» i l'habitatge per a persones discapacitades
-
Societat
La DGT posa deures als motoristes: autoprotecció i noves normes aquest octubre
-
Societat
La ronda de Dalt reobre el carril tallat entre les sortides cinc i sis
-
Societat
Detingut a Barcelona per cremar més de 100 contenidors a Sarrià-Sant Gervasi
-
Societat
Protecció Civil reclama cos propi: «S'han d'acabar les excuses»
