Els aficionats han pogut tornar a gaudir de l'espectacle del LoL en format presencial, gràcies a l'exhibició del nou equip d'Ibai i Piqué contra els campions francesos, Karmine Corp. L'impacte d'aquesta competició esportiva a través d'un videojoc ha traspassat fronteres, amb un gran desplegament de mitjans i celebritats, tant d'internet com d'altres àmbits, que no s'han volgut perdre l'exhibició. El mateix Llanos ha admès que a través del seu streaming de Twitch es trobava amb moltíssima gent d'edat avançada que es comença a interessar per aquest esport i tot el que l'envolta.L'equip d'Ibai i Piqué es diu @squadKOI, estrenen samarreta, plantilla de creadors de contingut i jugadors professionals. Barcelona bull i és el focus de Twitch
— NacióDigital (@naciodigital) December 15, 2021
Informa @VictorrRodrigo https://t.co/YxMitcLnCE pic.twitter.com/zTdEeRDrzf
Sorpresa rere sorpresa, el Sant Jordi ha estat l'escenari d'un desplegament de la nova realitat d'internet: un esdeveniment presencial retransmès per Twitch -a través del canal d'Ibai-, on s'ha presentat la samarreta, el nom, l'equip de creadors de contingut que acompanyaran la nova franquícia i tota la plantilla de jugadors professionals. A més, Llanos i Piqué han mostrat els principals patrocinadors del nou equip, que ha despertat una ovació general al palau: l'automovilística Cupra, el principal mecenes, Finetwork; i la gran sorpresa, Disney+. El gegant de Walt Disney serà la imatge de la nova Gaming House -el centre d'operacions d'un equip-.VÍDEO | @IbaiLlanos i @3gerardpique fan esclatar un Sant Jordi amb 15.000 persones en la presentació del seu equip d'eSports (@SquadKoi)
— NacióDigital (@naciodigital) December 15, 2021
Informa @VictorrRodrigohttps://t.co/YxMitcLnCE pic.twitter.com/BlrqcA8dvF
La Torre Stark, la Casa de Mickey Mouse, la Estrella de la Muerte, el 742 de Evergreen Terrace... siempre hubo un lugar épico en el que juntarse. ¡Bienvenidos a la #DisneyPlusGamingHouse @squadKoi!