Ibai i Piqué rebenten el Palau Sant Jordi amb el seu nou equip d'e-sports en un esdeveniment històric

Unes 15.000 persones omplen l'estadi per donar la benvinguda a la franquícia en una exhibició de força del sector: patrocinadors de renom, streaming de rècord i una victòria de categoria

Publicat el 15 de desembre de 2021 a les 23:10
Actualitzat el 16 de desembre de 2021 a les 01:03
El Palau Sant Jordi ha vibrat com mai en una de les majors exhibicions de força del sector dels e-sports, els videojocs de competició professional. El gegant de l'streaming Ibai Llanos i el capità del Futbol Club Barcelona, Gerard Piqué, han omplert fins a la bandera el mític estadi barceloní en la presentació del seu equip professional d'e-sports. En un palau amb gairebé 15.000 persones -més de 400.000 mil a través dels canals de Twitch-, Llanos i Piqué han fet història en un esdeveniment magnànim per mostrar al món la seva nova marca, KOI, i la seva nova plantilla de League of Legends, el videojoc estrella de les competicions esportives.
 
Els aficionats han pogut tornar a gaudir de l'espectacle del LoL en format presencial, gràcies a l'exhibició del nou equip d'Ibai i Piqué contra els campions francesos, Karmine Corp. L'impacte d'aquesta competició esportiva a través d'un videojoc ha traspassat fronteres, amb un gran desplegament de mitjans i celebritats, tant d'internet com d'altres àmbits, que no s'han volgut perdre l'exhibició. El mateix Llanos ha admès que a través del seu streaming de Twitch es trobava amb moltíssima gent d'edat avançada que es comença a interessar per aquest esport i tot el que l'envolta.
 
Sorpresa rere sorpresa, el Sant Jordi ha estat l'escenari d'un desplegament de la nova realitat d'internet: un esdeveniment presencial retransmès per Twitch -a través del canal d'Ibai-, on s'ha presentat la samarreta, el nom, l'equip de creadors de contingut que acompanyaran la nova franquícia i tota la plantilla de jugadors professionals. A més, Llanos i Piqué han mostrat els principals patrocinadors del nou equip, que ha despertat una ovació general al palau: l'automovilística Cupra, el principal mecenes, Finetwork; i la gran sorpresa, Disney+. El gegant de Walt Disney serà la imatge de la nova Gaming House -el centre d'operacions d'un equip-.