Els Mossos d'Esquadra han aconseguit identificar els tres assaltants que divendres van ferir a trets dues persones en una casa de la urbanització de Can Fornaca, a Riudarenes (Selva). Segons avançava TV3 la policia creu que almenys un d'ells hauria fugit després de l'assalt. Els presumptes autors, que encara no estan detinguts, serien un home de 50 anys, el seu fill de 29 d'origen portuguès i una dona relacionada amb ells.
Segons explicaven fonts properes al cas a la televisió pública, el mòbil de l'assalt hauria estat una venjança de drogues. En concret, els assaltants buscaven una quantitat de marihuana que un dels llogaters de la casa els hauria robat. De moment, l'únic detingut del cas és un dels ferits que tenia una ordre de detenció dictada per un jutjat.
Després de perpetrar l'assalt, els delinqüents van fugir amb un cotxe fosc d'alta gamma. Els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís poc abans de les onze de la nit. Al pare se'l va traslladar a l'hospital Trueta de Girona i el xicot de la filla va anar al Santa Caterina, custodiat pels mossos perquè tenia l'ordre judicial pendent.
Després de la primera inspecció ocular, els agents van localitzar fins a catorze baines i dos cartutxos sense percutir. L'Àrea d'Investigació Criminal s'ha fet càrrec del cas, i ara treballa per localitzar i detenir els presumptes autors.
Identificats els tres assaltants de la casa de Riudarenes que van ferir dues persones a trets
Societat
Els Mossos d'Esquadra creuen que almenys un dels presumptes autors hauria fugit de Catalunya
ARA A PORTADA
-
Internacional De la taca ultra a Alemanya a les «midterm» de Trump: cinc punts calents al món per tancar l'any Pep Martí i Vallverdú
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
10 de juny de 2018 a
les 09:14
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fèlix viu una diada històrica i veu descarregar el primer pilar de 9 amb folre, manilles i puntals
-
Societat
Més pressió després de tres mesos de vaga: per què dimarts poden tancar totes les biblioteques de Barcelona?
-
Societat Adif preveu recuperar l'alta velocitat entre Girona i Barcelona «a mitja tarda»
-
Societat
Tenir cura d'una persona amb Alzheimer: «Fa sis anys que no tinc marit»
-
Societat
El martell de plata: la tradició extrema per comprovar que un Papa està mort
-
Societat
Mor atropellat un jove de 16 anys a Castelldefels: el conductor, detingut després de fugir
