[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4-eGCdBhgJw[/youtube]
Ángela Prech, la dona va descobrir l'any passat que una grua d'obres havia aixafat el seu cotxe a Barcelona, ha estat indemnitzada amb 1.800 euros per l'empresa que feia l'enderroc. Així ho ha confirmat l'afectada en declaracions a TV3.
Els fets es remunten al novembre de 2014, quan l'afectada va anar a buscar el vehicle al dipòsit pensant-se que l'havia deixat mal aparcat i que se l'havia endut la grua. En arribar, va veure que el seu cotxe estava malmès, però ningú no li va saber explicar què havia passat.
Mesos després, un amic de la seva parella li va comentar que hi havia un vídeo a YouTube en què es veia com una màquina d'obres esclafava un cotxe: era el seu. Precht va reclamar responsabilitats a l'Ajuntament i a l'empresa que feia els treballs perquè la vorera no estava tallada i podria haver passat una desgràcia.
Indemnitzada la dona que va descobrir a YouTube que una grua li havia aixafat el cotxe a Barcelona
L'empresa que feia l'enderroc ha compensat l'afectada amb 1.800 euros
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de gener de 2016 a les 17:40
Actualitzat el 20 de gener de 2016 a les 17:59
Et pot interessar
-
Societat Talls quilomètrics per la vaga per Palestina: les carreteres afectades
-
Societat Més d'un centenar de persones tallen els accessos a la Zona Franca amb motiu de la vaga per Palestina
-
Societat La «mataiaies» de Catalunya detinguda per l'assassinat d'una dona gran a Galícia
-
Societat El temps d'aquest dimecres 15 d'octubre: més sol, però les pluges no fan net
-
Societat Així ha estat la desfilada inaugural de la 080 Barcelona Fashion Week
-
Societat Una de les principals cadenes europees de tèxtil incorpora el català: «S'ha fet pregar»