[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4-eGCdBhgJw[/youtube]
Ángela Prech, la dona va descobrir l'any passat que una grua d'obres havia aixafat el seu cotxe a Barcelona, ha estat indemnitzada amb 1.800 euros per l'empresa que feia l'enderroc. Així ho ha confirmat l'afectada en declaracions a TV3.
Els fets es remunten al novembre de 2014, quan l'afectada va anar a buscar el vehicle al dipòsit pensant-se que l'havia deixat mal aparcat i que se l'havia endut la grua. En arribar, va veure que el seu cotxe estava malmès, però ningú no li va saber explicar què havia passat.
Mesos després, un amic de la seva parella li va comentar que hi havia un vídeo a YouTube en què es veia com una màquina d'obres esclafava un cotxe: era el seu. Precht va reclamar responsabilitats a l'Ajuntament i a l'empresa que feia els treballs perquè la vorera no estava tallada i podria haver passat una desgràcia.
Indemnitzada la dona que va descobrir a YouTube que una grua li havia aixafat el cotxe a Barcelona
Societat
L'empresa que feia l'enderroc ha compensat l'afectada amb 1.800 euros
ARA A PORTADA
-
Societat Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona David Cobo | Ànnia Monreal
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
20 de gener de 2016 a
les 17:40
Actualitzat el
20 de gener de 2016 a les
17:59
Et pot interessar
-
Societat
El papa Lleó XIV reclama «solucions de pau, estabilitat i justícia» per la crisi de Ceuta
-
Societat
Estabilitzat un incendi de vegetació agrícola a l'Anoia
-
Societat
La ronda de Dalt tindrà des de dilluns un carril tallat per sentit entre les sortides 5 i 6
-
Societat
Un gimnàs a l'aire lliure davant el mar: «Fem esport i comunitat tot i la calor»
-
Societat
Brussel·les dona suport a Espanya: «La resposta europea ha de ser decidida, ràpida i unitària»
-
Societat
Ferit greu un home després de caure d'un vaixell i tallar-se amb l'àncora al litoral de Barcelona
