Una família de Vallfogona de Balaguer (la Noguera) es va intoxicar el passat diumenge després de menjar una maionesa en mal estat. Nou persones van ser ingressades a la nit als hospitals Arnau de Vilanova i Santa Maria de Lleida després d'una festa d'aniversari que havien celebrat a la Ràpita el mateix dia i on s'havia menjat caragols a la llauna.
Els afectats van començar a trobar-se malament poques hores després de la trobada, per la qual cosa es van anar desplaçant als centres hospitalaris, on van quedar ingressats.
Els nou intoxicats (tots menys els nens, que no van menjar caragols), tenien el mateix quadre mèdic: diarrees i vòmits. Als afectats se'ls hi ha subministrat sèrum per evitar una deshidratació segons apunta Segre.
Intoxicats nou veïns de la Noguera per una maionesa en mal estat d'una festa d'aniversari
Els afectats van ser ingressats als hospitals Arnau de Vilanova i Santa Maria de Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juny de 2016 a les 12:13
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 19 de setembre: jornada assolellada amb un canvi de temps a la vista
-
Societat Una nova jornada de protestes sacseja Barcelona davant l'agreujament de l'ocupació israeliana a Palestina
-
Societat Canvi de plans a la Casa de la Premsa: ara s'hi projecta un centre de recerca d'arts escèniques
-
Societat Un miler de voluntaris ajudaran a aprendre català dins d'un projecte d'Òmnium
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de setembre
-
Societat La Sagrada Família manté la data de finalització de les obres i anuncia el pròxim element que es construirà