La policia espanyola ha detingut la vident Pepita Vilallonga i a quatre col·laboradors de la botiga esotèrica que té a Barcelona per haver estafat presumptament 300.000 euros a una àvia de 77 anys. Després de declarar, tots cinc han quedat en llibertat a l'espera que el jutge que investiga el cas els citi.
La víctima, que pateix un trastorn de personalitat, va acudir a la vident el març de 2016 perquè l'ajudés a solucionar problemes que l'angoixaven. Durant els dos mesos següents Villalonga i els sus col·laboradors la van sotmetre a diversos rituals pels quals li van cobrar prop de 60.000 euros.
A mesura que anaven avançant les visites, la víctima es trobava cada cop més angoixada, ja que, els arrestats haurien aprofitat el control psicològic que tenien sobre ella per augmentar el seu temor de patir malalties terminals.
En veure que la "futuròloga" i els seus col·laboradors no solucionaven la seva situació, sinó que l'empitjoraven, la dona va decidir denunciar el cas a la policia, que després d'examinar els fets va decidir arrestar els presumptes estafadors.
Investiguen la vident Pepita Vilallonga per estafar 300.000 euros a una àvia
La "futuròloga" i quatre dels seus col·laboradors estan que el jutge el cas els citi per declarar
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de gener de 2017 a les 15:57
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona posarà 9 pisos de Casa Orsola a disposició del parc públic
-
Societat El temps d'aquest dimecres 21 de maig: dia de treva
-
Societat Tancament i enderroc imminent d'un club de mar amb 70 anys d'història
-
Societat Canvi de rumb a les llars: fins a 22 mascotes per cada menor de tres anys
-
Societat De pèrgoles i jardineres sensoritzades a cases industrialitzades o de palla: les novetats del Construmat
-
Societat Crit d'alerta de les escoles de música després del tancament d'un centre històric de Barcelona