La Casa Reial n'està farta de qui s'està perfilant com la nova ovella negra de la monarquia espanyola: Froilán de Marichalar i Borbó. De les polèmiques que darrerament ha protagonitzat, com la festa il·legal amb drogues en una sauna de Madrid o la baralla amb navalles en una discoteca de la mateixa capital de l'Estat, i de la poca eficàcia de la vigilància que l'havia de controlar fins ara.
Per això, a partir d'ara el fill de Jaime de Marichalar i de la Infanta Elena serà vigilat per una "geolocalització permanent" d'ara endavant, segons ha explicat Vozpópuli, un sistema de "vigilància fixa i intensa". L'objectiu és tenir controlats els moviments de Froilán, recentment enviat a Abu Dhabi amb el seu avi Joan Carles I, per evitar nous escàndols.
Això es produeix després del primer intent fracassat de control del nebot de Felip VI, que consistia en dos agents que l'acompanyaven les 24 hores del dia. Davant el poc èxit, a Froilán no el perseguiran per tot arreu dues persones, però hi haurà agents que el tindran controlat sense haver-se de desplaçar.
Per aconseguir-ho, Froilán ha de portar evidentment dispositius de geolocalització, sigui un telèfon mòbil sigui un rellotge intel·ligent. Per això, la Casa Reial també deixa clar que cal la "col·laboració" de Froilán. És evident: si el jove és conscient que compta amb aquests dispositius de geolocalització, però no se'ls emporta quan surt de casa, no el podran controlar.
[plantillavirals]
La Casa Reial vigilarà Froilán amb una «geolocalització permanent»
La Zarzuela substitueix l'escorta per aquesta nova estratègia de vigilància constant després de les últimes polèmiques protagonitzades pel nebot de Felip VI

- Froilán, en una imatge d'arxiu -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Jaume Giró deixa la política: adeu a la direcció de Junts i a l'escó per discrepàncies amb el rumb del partit Oriol March
-
-
-
Puigdemont trasllada a la cúpula de Junts que a la tardor es decidirà el futur del suport a Sánchez Oriol March
-
L'advocat general de la UE dona la raó al Parlament Europeu i avala l'aixecament de la immunitat de Puigdemont Bernat Surroca Albet
Publicat el 09 de febrer de 2023 a les 15:50
Et pot interessar
-
Societat Un eclipsi de lluna plena es podrà veure des de Catalunya: quan serà i des d'on serà més visible
-
Societat El temps de dijous 4 de setembre: el Meteocat anuncia un breu canvi
-
Societat Pas endavant d'una cadena de gimnasos amb el català
-
Societat El nou Pavelló L'Illa obre amb dues pistes poliesportives i el doble de capacitat després de les obres de remodelació
-
Societat Quim Masferrer troba un brasiler enamorat de Catalunya: «Parlo català per TV3»
-
Societat Accident a Barcelona: un tramvia xoca contra una moto a Glòries