La fiscalia alemanya ha ordenat escorcollar diverses seus de l'empresa automobilística Volkswagen. La policia cerca documentació que pugui aclarir l'actuació i la identitat dels treballadors de la companyia implicats en l'escàndol per la manipulació de les emissions de gasos contaminants.
L'empresa ha confirmat a través d'un comunicat que ha donat una importat llista de "documents" als investigadors, que han estat a la seu de Wolfsburg, i a diverses més. La companyia s'ha mostrat disposada a col·laborar totalment amb la justícia.
El Grup Volkswagen va anunciar dues fa dues setmanes que havia identificat 683.626 vehicles equipats amb motors dièsel del tipus EA 189 EU 5 comercialitzats a l'Estat - els motors modificats a través de programació informàtica per manipular els resultats de les emissions contaminants que emeten- De la xifra total, 257.479 vehicles corresponen a la marca Volkswagen en la seva divisió de turismes i 20.187 a la de vehicles comercials. També hi ha 221.783 Seat, 147.095 Audi i 37.082 Skoda.
La fiscalia alemanya ordena escorcolls en diverses seus de Volkswagen
Societat
La policia busca informació sobre els treballadors implicats en l'escàndol per la manipulació de les emissions de gasos contaminants.
ARA A PORTADA
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
Terra El canvi climàtic ha fet 20 vegades més probables els megaincendis d'aquest estiu Arnau Urgell i Vidal
-
Terra Ho confirma el Meteocat: Catalunya pateix el juliol més càlid de la història Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
Publicat el
08 d’octubre de 2015 a
les 15:09
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona comença la rehabilitació integral del pont de Marina
-
Societat
Comença la instal·lació de la barrera de contenció marítima a la frontera a Ceuta
-
Societat
Detenen un home per cometre set robatoris violents a persones grans a Barcelona
-
Societat
Retencions a l'AP-7 en l’operació sortida de l’1 d’agost
-
Societat
Nova crida a la prudència de Protecció Civil: aquest 2026 han mort ofegades 35 persones
-
Societat
Eivissa, 53,5%
