La Guàrdia Civil assumirà els controls de seguretat de l'aeroport del Prat si el caos de les tres darreres setmanes es manté. Així ho assenyalen diversos mitjans que asseguren que és el pla B d'Aena per si la vaga no es desconvocada i comença una aturada indefinida al 100% de la jornada. Amb tot, fonts d'aquest cos han detallat que "per ara no hi ha res establert perquè assumeixin aquest rol".
Ja durant les aturades parcials de divendres, diumenge i el dilluns passat, segons assenyala La Vanguardia, es va reforçar la plantilla de la Guàrdia Civil al Prat. El personal d'Eulen va complir els serveis mínims pactats d'un 90% i els agents no van haver d'intervenir.
Cal recordar que aquest dijous l'assemblea de treballadors dels vigilants d'Eulen ha de decidir si accepta o no la proposta de mediació presentada pel Departament de Treball.
La Guàrdia Civil controlarà el Prat si continua el caos
Aena compta amb l'institut armat com a alternativa si es manté la vaga

- Agents de la Guàrdia Civil i dels Mossos, en una imatge d'arxiu | ACN -
- | ACN
ARA A PORTADA
-
Setge a la burocràcia: el Govern agilitza vuit dels tràmits estrella de l'administració Bernat Surroca Albet
-
«La direcció pública professional implica generositat dels partits, perquè es lliguen de mans» Bernat Surroca Albet
-
-
El front d'esquerres de Rufián: l'eina per frenar la dreta o amagar el conflicte territorial Sara Escalera
-
Publicat el 10 d’agost de 2017 a les 09:02
Actualitzat el 10 d’agost de 2017 a les 11:08
Et pot interessar
-
Societat Niubó obre la porta a reduir més les ràtios als centres d'alta complexitat
-
Societat Controlat l'incendi de Mont-ras que ha fet confinar diversos nuclis de població
-
Societat Amb el cap cobert de tradició: el barreter que sobreviu al centre de Barcelona
-
Societat El temps d'aquest dilluns 4 d'agost: sol i augment de temperatures
-
Societat Falcons per espantar gavines, l'estratègia dels hotels a primera línia de mar
-
Societat Restablerta la circulació de l'R3 entre Granollers i Vic