La Plataforma per la Llengua ha considerat aquest dijous "mínims" els gestos de Netflix amb el català, un any després de la implantació de la plataforma a Espanya, segons ha informat aquest dijous l'entitat en un comunicat.
S'ha queixat que en el catàleg de Netflix hi ha pel·lícules que només estan disponibles en la versió doblada i subtitulada en castellà, malgrat que tenen versió en català gràcies a les subvencions de la Generalitat.
La plataforma ha considerat que Netflix no ha fet "cap pas endavant" cap al mercat catalanoparlant, i segueix sense disposar de web en català ni permet tenir el perfil dels usuaris en aquesta llengua.
La Plataforma per la Llengua veu «mínims» els gestos de Netflix amb el català
L'entitat denuncia que el portal segueix sense disposar de web en català ni permet tenir el perfil dels usuaris en aquesta llengua
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
-
El desig de la pregonera Emma Vilarasau per la Mercè: jutjar Netanyahu, trencar amb Israel David Cobo
-
Collboni reforça l'alcaldia per la fragmentació de l'oposició, segons una enquesta d'«El Periódico» Marc Orts i Cussó
Publicat el 03 de novembre de 2016 a les 17:18
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest 24 de setembre: núvols, fred i neu
-
Societat Una dona de 84 anys mor després de ser atropellada per un cotxe a l’avinguda Meridiana
-
Societat Oportunitat perduda
-
Societat Presó per al detingut pel cadàver esquarterat dins d'una maleta a Vilanova i la Geltrú
-
Societat El temps d'aquest dimarts 23 de setembre: baixada de temperatures
-
Societat Confirmen que el segon cos trobat a l'Alt Penedès és el del pare del menor