La policia busca un pres de Lledoners que ha fugit mentre era atès a l'hospital de Manresa

L'intern s'havia empassat dues piles per provocar el seu trasllat a l'hospital, moment que ha aprofitat per fugir entre prova i prova

Publicat el 17 de desembre de 2021 a les 14:24
Agents dels Mossos d'Esquadra i de la Policia Local de Manresa busquen a les zones boscoses de la vora de l'hospital Sant Joan de Déu un intern de la presó de Lledoners que se'ls ha escapat mentre passava revisió al centre sanitari.

Segons han confirmat els Mossos a NacióManresa, els fets han passat sobre la 1 de la matinada d'aquest divendres quan han traslladat el pres a l'hospital després que ingerís dues piles. Un cop allà, ha aprofitat entre prova i prova una porta oberta que donava a l'exterior del centre per fugir corrent.

Els agents busquen l'intern, que anava emmanillat en el moment de la fugida a l'entorn de l'hospital sense que al migdia, encara no s'hagi aconseguit localitzar-lo. Cal recordar que fa dos mesos ja va fugir un altre intern mentre el visitaven a l'hospital Sant Joan de Déu.

[plantillasuccessos]