En l'època digital, i gràcies a les plataformes com TripAdvisor o Google, tots tenim l'oportunitat de ser crítics gastronòmics per un dia. Anar al restaurant, menjar i, després, publicar una ressenya. Algunes s'apropen a la realitat, però d'altres, tot i ser subjectives, són inventades o no tenen a veure amb la realitat del restaurant.
Una hamburgueseria de Sant Carles de la Ràpita n'ha rebut una d'aquestes, i el propietari no se n'ha estat de respondre-la amb un comentari sorprenent. Li han deixat només una estrella i el client ha escrit el següent: "El nen al veure la seva hamburguesa es va posar a plorar".
Resulta que el client va demanar una hamburguesa mini per al seu fill petit, i el responsable de l'establiment va avisar-lo de la mida d'aquesta. Així li ho explica el propietari: "El nen es va posar a plorar perquè li vau demanar una minihamburguesa de 50 grams i, en canvi, al seu germà una Wagyu de 200 grams després que us diguéssim tres cops que l'hamburguesa mini era molt petita. Jo també m'hauria posat a plorar".
La sorprenent resposta d'una hamburgueseria a un client neguitós
El propietari explica que ja havia avisat el client del tamany del producte abans de servir-lo
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’agost de 2021 a les 07:19
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 23 i 24 d'agost: pluges i núvols al territori
-
Societat Desenes de vaixells salparan de Barcelona cap a Gaza en la «major missió humanitària de la història»
-
Societat L'amo de la gelateria de Gràcia trenca el silenci: «Només vaig dir que estàvem a Espanya»
-
Societat L'atenció dels tràmits de la Generalitat obté gairebé la nota màxima, segons una macroenquesta
-
Societat Una cadena de botigues esportives molt popular entra en liquidació
-
Societat Una forta tempesta sobre el mar provoca el caos a l'aeroport del Prat