La sorprenent resposta d'una hamburgueseria a un client neguitós

El propietari explica que ja havia avisat el client del tamany del producte abans de servir-lo

Publicat el 09 d’agost de 2021 a les 07:19
En l'època digital, i gràcies a les plataformes com TripAdvisor o Google, tots tenim l'oportunitat de ser crítics gastronòmics per un dia. Anar al restaurant, menjar i, després, publicar una ressenya. Algunes s'apropen a la realitat, però d'altres, tot i ser subjectives, són inventades o no tenen a veure amb la realitat del restaurant.

Una hamburgueseria de Sant Carles de la Ràpita n'ha rebut una d'aquestes, i el propietari no se n'ha estat de respondre-la amb un comentari sorprenent. Li han deixat només una estrella i el client ha escrit el següent: "El nen al veure la seva hamburguesa es va posar a plorar".

Resulta que el client va demanar una hamburguesa mini per al seu fill petit, i el responsable de l'establiment va avisar-lo de la mida d'aquesta. Així li ho explica el propietari: "El nen es va posar a plorar perquè li vau demanar una minihamburguesa de 50 grams i, en canvi, al seu germà una Wagyu de 200 grams després que us diguéssim tres cops que l'hamburguesa mini era molt petita. Jo també m'hauria posat a plorar".