La vaga del personal docent associat a la Universitat de Barcelona (UB) per reclamar millors condicions laborals ha obligat a suspendre una trentena de classes a cinc facultats del centre. Concretament, s'han registrat aturades a la de Geografia i Història, a la de Belles Arts, a la facultat de Farmàcia del campus Diagonal i a la de Filologia i Matemàtiques. A la resta de centres de la UB, les classes s'han impartit amb normalitat.
Uns 200 professors, segons la plataforma Transformem UB, s'han manifestat aquest dimarts pels carrers de Barcelona per protestar davant possibles acomiadaments i la precarització laboral dels professors associats. Els convocants han assegurat que no s'acceptarà cap acomiadament i ha considerat perjudicial que es continuï amb la política de no estabilització dels col·lectius temporals.
A la tarda, més d'una trentena de professors associats s'han concentrat a la plaça Sant Jaume de Barcelona, coincidint amb la celebració en el Palau de la Generalitat del 25 aniversari del desplegament del sistema universitari.
La vaga de professors associats a la UB obliga a suspendre les classes a cinc facultats
Els docents denuncien la precarització del col·lectiu
ARA A PORTADA
-
Els detalls de la nova empresa de Rodalies: com funcionaran les majories i com s'evitarà el bloqueig? Bernat Surroca Albet
-
L'UCO entra a la seu del PSOE, el Suprem imputa Cerdán: continua el terratrèmol per a Sánchez Marc Orts i Cussó
-
Sánchez cita Illa a la Moncloa en plena incertesa sobre la legislatura a Madrid Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 16 de maig de 2017 a les 15:50
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 21 i 22 de juny: avisos per calor intensa i ruixats
-
Societat El Meteocat activa un avís per temps violent a quatre comarques
-
Societat Enxampen un cotxe que circulava a 170 km/h per la ronda de Dalt de Barcelona la matinada de dijous
-
Societat Les carreteres recuperen la fluïdesa després d'una tarda moguda per l'operació sortida de Sant Joan
-
Societat La grossa de Sant Joan 2025: dates, hora del sorteig i com comprar els bitllets
-
Societat Ofegament mortal en una platja de Malgrat de Mar