Girona acollirà aquest dissabte 14 i diumenge 15 de novembre la Viquitrobada 2015, una trobada anual d'editors de la Viquipèdia en català i altres usuaris interessats organitzada per Amical Wikimedia, l'organització sense ànim de lucre que promou la Viquipèdia i els seus projectes germans.
La Biblioteca Carles Rahola serà l'espai on s'hi realitzaran les activitats, que dissabte es centraran en tallers, cursos, xerrades amb la presència del catedràtic de la UdG Miquel Duran o l'advocat especialista en drets d'autor a la xarxa Josep Matas, i la Viquimarató, mentre que diumenge tindrà lloc la trobada anual amb presentacions i avaluacions de projectes per a la Viquipèdia.
Aquesta edició de la Viquitrobada, la vuitena, arriba l'any en què, inicialment, s'esperava superar el mig milió d'articles en català. Però el fet que el número d'articles sigui a aquestes alçades d'uns 480.000 fa que Amical Wikimedia hagi fet una crida a institucions i entitats per col·laborar amb nous continguts que contribueixin a assolir aquesta fita.
La Viquitrobada 2015, aquest cap de setmana a Girona
La Biblioteca Carles Rahola de la capital gironina acollirà diverses activitats relacionades amb la Viquipèdia en català i els seus projectes germans
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de novembre de 2015 a les 12:00
Actualitzat el 25 de març de 2017 a les 07:59
Et pot interessar
-
Societat Festes de Sants 2025: cartell, pregó, carrers guarnits i programa
-
Societat El temps del cap de setmana del 9 i 10 d'agost: calor intensa i ruixats de tarda
-
Societat Programa de les festes de Sants 2025
-
Societat La vaga de socorristes de Barcelona s’enquista: què separa l’Ajuntament i els sindicats?
-
Societat Treballen per eliminar una nova plaga de rates a la Barceloneta
-
Societat Descobreixen el forat negre massiu més antic de l'univers