La Guàrdia Civil ha confirmat aquest matí que l'ADN del cos trobat aquest diumenge a la Corunya és el de Diana Quer. Així ho ha confirmat el portaveu de l'institut armat en una roda de premsa feta a la delegació del govern espanyol a la Corunya, on han donat més detalls de la troballa, així com dels passos que van seguir per arribar a identificar 'El Chicle', l'autor del crim.
Un equip especial de la Guàrdia Civil va recuperar el presumpte cos de la noia desapareguda la nit del 22 d'agost en la localitat corunyesa de A Pobra do Caramiñal en un pou situat a l'interior de la nau industrial de la parròquia de Asados, a Rianxo, assenyalada pel principal sospitosos del crim, José Enrique A. G., Quique, àlies 'El Chicle'.
Paral·lelament als treballs que es duen a terme en la citada nau, agents de la investigació realitzen registres de forma coordinada en altres punts de la zona per recaptar proves sobre el cas.
La dona del principal sospitós, Rosario R., detinguda divendres passat, va quedar en llibertat a última hora del dissabte després de canviar la seva versió i assegurar ara que no va estar amb el seu marit, el principal sospitós de la desaparició de Diana Quer, la nit del 22 d'agost, quan es va perdre el rastre de la jove madrilenya en A Pobra do Caramiñal.
Aquest canvi en la principal coartada de la qual es valia José Enrique A. G. va precipitar que confessés. 'El Chicle', que compta amb diversos antecedents policials per tràfic de drogues, va ser detingut divendres passat com a presumpte autor d'un intent de segrest d'una altra jove a Boiro (la Corunya).
L'ADN confirma que el cos trobat a la Corunya és el de Diana Quer
El sospitós del cas ha confessat que el va llençar en un pou de l'interior d'una nau industrial abandonada
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de gener de 2018 a les 10:29
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 13 i 14 de setembre: núvols i alerta per pluges
-
Societat Detecten nou casos de tuberculosi a l'antic Institut B9 de Badalona
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de setembre
-
Societat Tallada la circulació de l'R4 entre Sabadell i Terrassa per un atropellament
-
Societat Mor Albert Porta «Evru», artista científic català, als 79 anys
-
Societat Una usuària es queixa a X d'un problema de Rodalies i Adif i Renfe es passen la pilota en un fil estrambòtic