L’autoproclamat creador del Bitcoin, Craig Wright, visitarà Barcelona en el marc del Democracy4All (D4A), un esdeveniment de referència internacional en el sector tecnopolític organitzat pel Centre Blockchain de Catalunya i el Departament de Polítiques Digitals, i que se celebrarà els pròxims 10 i 11 de novembre a la Llotja de Mar.
L’empresari i informàtic australià va declarar l’any 2015 que ell era Satoshi Nakamoto, el pseudònim utilitzat pel creador de la primera criptomoneda amb la qual va néixer la tecnologia blockchain. Segons afirma, l’australià posseeix 1,1 milions de Bitcoins, que equivaldrien a uns 24.000 milions d’euros al canvi actual.
El Democracy4All és un esvaniment centrat en l’ús de la tecnologia blockchain com a instrument de millora democràtica en termes de governança social, empresarial i individual. El propòsit dels organitzadors és “contribuir a accelerar el diàleg entre els organismes governamentals i les noves tecnologies”.
A banda de Wright, el D4A també comptarà amb ponències d’altres noms destacats en el sector, com Vit Jedlicka, president de la República Lliure de Liberlan, una micronació europea situació entre Croàcia i Sèrbia amb una economia basada en criptomonedes, o Grace Rachman, fundadora de Voice of Humanity, una entitat que experimenta amb noves formes de democràcia amb tecnologia blockchain.
L'autoproclamat creador del Bitcoin visitarà Barcelona
L'informàtic australià Craig Wright atendrà l'esdeveniment que se celebrarà a la Llotja de Mar el pròxim novembre

- Una de les monedes més famoses, Bitcoin -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’agost de 2022 a les 09:06
Et pot interessar
-
Societat Un bar es disculpa per un cas de catalanofòbia: «S'ha de tenir sensibilitat amb la nostra cultura»
-
Societat Noves restes arqueològiques a la Rambla revelen informació de la Barcelona medieval
-
Societat Primera multa d'Andorra a un establiment per la nova llei del català
-
Societat Retards de 40 minuts a l'R2 sud per una incidència entre Sant Vicenç de Calders i Cunit
-
Societat El barri de Barcelona amb els pisos de millor relació qualitat-preu, segons l'OCU
-
Societat El tren de la gestió