Les campanes de la catedral de Girona no sonen des de les dotze de la nit fins a les set del matí des del passat 6 de gener. El motiu són les queixes de Casilda Cruz, propietària de l'hotel Històric, que va instar el consistori a fer complir la normativa de sorolls a la via pública, segona informa El Punt Avui. L'empresària assegura que el soroll molestava els seus clients i que l'establiment cada cop tenia menys reserves.
Per Cruz el silenci que hi ha ara a les nits representa el punt final a "divuit anys de reivindicació”, d'acord amb la informació que recull el mitjà citat. I és que les queixes vénen de lluny.
La propietària de l'hotel va fer les primeres accions durant l'època socialista al govern municipal i més tard les va traslladar a Carles Puigdemont, l'únic" alcalde de la ciutat que la va escoltar, segons relata a El Punt Avui. Va ser llavors quan es van emprendre mesures o i es va resoldre que les campanes no complien la normativa.
Les campanes de la catedral de Girona, aturades de nit per les queixes d'un hotel
La propietària de l'establiment va instar el consistori a fer complir la normativa de sorolls a la via pública | El local tenia dificultats a l'hora de fer reserves per culpa del soroll
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de febrer de 2016 a les 15:46
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 28 d'agost: 28 comarques en alerta per tempestes i forts ruixats
-
Societat Torna la mili? Per ara, no
-
Societat Restablerta l'alta velocitat entre Barcelona i Madrid després d'una hora suspesa per un incendi
-
Societat Recollida de firmes contra els canvis urbanístics per donar llum verda al Museu Thyssen a Barcelona
-
Societat Un treballador de la gelateria catalanòfoba de Gràcia denuncia que l'amo els prohibeix parlar en català
-
Societat Els minisupermercats es multipliquen a Barcelona: se n'han obert 1.250 en 10 anys