L'esquí serà assignatura obligatòria a deu escoles del Pirineu de Lleida

Publicat el 12 de març de 2014 a les 09:30
L'esquí i d'altres esports de neu seran una assignatura obligatòria i curricular, dins d'Educació Física, per a alumnes de tercer i quart d'ESO en una desena d'escoles de l'Alt Urgell, la Cerdanya i la Val d'Aran, ha confirmat a Europa Press el delegat de la Generalitat a l'Alt Pirineu i l'Aran, Albert Alins.

Les primeres escoles participen aquests dies en una prova pilot amb classes a les mateixes pistes, ha publicat aquest dimecres el diari Segre. La idea, segons Alins, és fer extensiva la iniciativa a les altres tres comarques del Pirineu de Lleida: l'Alta Ribagorça, el Pallars Sobirà i el Pallars Jussà.

Al novembre, el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ja va reflexionar sobre el fet que apostar per l'esquí a les escoles enfortiria la candidatura dels Jocs Olímpics d'Hivern de Barcelona, alhora que seria beneficiós per a les comarques del Pirineu.