L'empresari i pastisser Àngel Velasco, propietari de Torrons Vicens, ha mort aquest dissabte als 73 a causa d'una malaltia. Velasco va adquirir la companyia d'Agramunt (Urgell) el 2000 i va impulsar-ne el creixement que ha convertit Torrons Vicens en una marca de referència del món del torró a l'estat espanyol.
L'empresa s'ha caracteritzat en els últims anys per la producció de torrons innovadors, alguns creats pel prestigiós xef pastisser Albert Adrià. Això l'ha convertit en la companyia que ven més quilos de torrons de tot Espanya.
Velasco va comprar més tard altres empreses, com la de torrons ecològics que es comercialitza sota el nom d'Ángel and Lluch; la de torrons sense sucre Viar, i Xocolata Jolonch.

- Àngel Velasco, amb Carles Puigdemont -
- ACN
ARA A PORTADA
-
«El PSC té l'obligació de collar el govern de l'Estat per la delegació de l'IRPF» Bernat Surroca Albet
-
-
Rull demana «celeritat» per resoldre els casos contra quatre diputats per presumptes discursos d'odi Redacció
-
-
Israel crida a «boicotejar» el Mobile World Congress després de les acusacions de Pedro Sánchez Redacció
Publicat el 11 de setembre de 2022 a les 04:56
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 13 i 14 de setembre: núvols i alerta per pluges
-
Societat Detecten nou casos de tuberculosi a l'antic Institut B9 de Badalona
-
Societat Rècord històric de passatgers a l'aeroport del Prat: 5,6 milions a l'agost
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de setembre
-
Societat Tallada la circulació de l'R4 entre Sabadell i Terrassa per un atropellament
-
Societat Mor Albert Porta «Evru», artista científic català, als 79 anys