Mor atropellat per una moto a Barcelona

A l'encreuament de l'avinguda Diagonal amb el passeig de Sant Joan

Publicat el 03 d’abril de 2013 a les 10:20
Un vianant de 64 anys ha mort en un accident de trànsit a l'encreuament entre l'avinguda Diagonal i el passeig de Sant Joan de Barcelona, segons que ha informat l'ajuntament. Els fets van passar al voltant de les vuit del vespre d'aquest dimarts. L'home, que creuava fora del pas de vianants del lateral muntanya de la Diagonal, va ser atropellat per una motocicleta.

Fins al lloc dels fets s'hi van desplaçar dues unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). El vianant va ser traslladat per una ambulància medicalitzada del SEM a l'Hospital de Sant Pau, on va morir.

El motorista, un home de 40 anys, va resultat ferit lleu i va ser traslladat al CAP de l'hospital dos de Maig. La Unitat d'Accidents de la Guàrdia Urbana de Barcelona investiga les causes de l'accident de cara a realitzar l'atestat corresponent.