El religiós espanyol Miguel Pajares, ingressat al complex hospitalari Carlos III de Madrid infectat pel virus d'ebola a Libèria, ha mort aquest matí, segons han confirmat fonts hospitalàries.
Pajares estava sent tracta amb el 'sèrum miraculós', medicament de ZMapp. El religiós va ser traslladat a Madrid la setmana passada provinent de Monròvia, junt amb la germana Juliana, que va donar negatiu als test de la malaltia.
Mor d'ebola el religiós Miguel Pajares
Societat
Va ser traslladat a l'hospital Carlos III de Madrid des de Libèria
ARA A PORTADA
-
Societat Niubó es carrega la número dos d'Educació pel fracàs de PISA a les portes del nou curs Gerard Mira
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
12 d’agost de 2014 a
les 08:43
Et pot interessar
-
Societat
El cantant d'Oques Grasses, Josep Montero, escollirà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2026
-
Societat
Mor un motorista a l'Eixample atropellat per un conductor alcoholitzat que ha fugit
-
Societat
L'estació de Verdaguer recupera el ple funcionament després de les obres: «El passadís és molt més còmode»
-
Societat
La Universitat de Barcelona pateix un atac informàtic a les portes de l'inici de curs
-
Societat
Els Mossos sospiten que la terapeuta dels Andic va fer la ruta de Montserrat 14 dies abans de la mort d'Isak
-
Societat Un robatori de cable provoca retards de 15 minuts en l’alta velocitat entre Barcelona i Madrid
