Aquest dijous ha mort la noia de 19 anys veïna de Bellvei (el Baix Penedès) que diumenge va patir un accident al Vendrell quan circulava asseguda damunt el capó d’un cotxe per la urbanització Oasis del municipi.
La jove va sortir projectada cap a l’asfalt quan el conductor, un jove també veí de Bellvei, va xocar contra un altre vehicle que hi havia estacionat al carrer. El noi, que va donar positiu a la prova d’alcoholèmia amb un resultat d’1gr/l, conduïa sense carnet degut a la pèrdua de punts, i tampoc tenia l’assegurança del vehicle ni l’ITV reglamentària.
La noia va ser traslladadad a l'Hospital de Bellvitge en estat molt greu, si bé les darreres hores va evolucionar a situació crítica.
Mor la noia accidentada diumenge al Vendrell quan circulava asseguda al capó d'un cotxe
El conductor anava begut i no tenia carnet perquè n’havia perdut els punts
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’octubre de 2018 a les 09:44
Et pot interessar
-
Societat Una nova jornada de protestes sacseja Barcelona davant l'agreujament de l'ocupació israeliana a Palestina
-
Societat Canvi de plans a la Casa de la Premsa: ara s'hi projecta un centre de recerca d'arts escèniques
-
Societat Un miler de voluntaris ajudaran a aprendre català dins d'un projecte d'Òmnium
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de setembre
-
Societat La Sagrada Família manté la data de finalització de les obres i anuncia el pròxim element que es construirà
-
Societat La manifestació pro-Palestina dificulta la circulació a la Diagonal