Mor l'home que ha caigut d'un pont a Barcelona després de ser atacat per uns lladres

La víctima del robatori s'ha precipitat a la ronda del Litoral i els Mossos no descarten que es pugui tractar d'una mort accidental

Publicat el 15 de març de 2023 a les 16:15
L'home que ha caigut aquest dimecres del pont de la ronda del Litoral, al districte de Sant Martí de Barcelona, després de ser atacat per un grup de lladres ha acabat mortint a la tarda a l'hospital, segons han informat els Mossos d'Esquadra. Tal com ha avançat El Caso i ha confirmat l’ACN, els fets haurien passat entre les sis i les set del matí, quan el cos policial català ha rebut l'avís.
 

Tot apunta que els fets estaven relacionats amb un robatori amb violència, que ha acabat amb la víctima precipitant-se per un dels ponts de la zona. A causa de la caiguda ha patit lesions de caràcter greu i ha estat traslladat a un centre hospitalari. La policia ha obert una investigació per aclarir els fets i poder identificar els responsables, tot i que no descarta que es tracti d'un accident.

[plantillavirals]