Un noi de 19 anys va morir ahir diumenge ofegat a la platja del Passeig Marítim de Castelldefels (el Baix Llobregat). Els fets van passar cap a tres quarts de tres del migdia quan el noi, d'origen marroquí, es va ofegar mentre nedava al mar.
La temporada de bany de l'estiu passat va ser tràgica pel que fa a morts a l'aigua, ja que almenys vuit persones van perdre la vida ofegades a les platges catalanes. Sis banyistes van morir a la costa de Tarragona, amb tres morts en menys d'un mes a Coma-ruga, un mort a Platja d'Aro, a la Costa Brava, i un altre al Masnou (Maresme).
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juny de 2012 a les 09:46
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 29 d'agost: la pluja comença la retirada
-
Societat El «take away» de la cuina catalana: crema cremada per emportar al Born
-
Societat TMB rectifica i mantindrà el criteri de senyalització del metro després de l'onada de crítiques
-
Societat La campanya de vacunació de la grip i la Covid començarà el 22 de setembre per a la gent gran, embarassades, infants i personal sanitari
-
Societat Cau un grup que robava amb el «mètode de la taca»: en què consisteix l'engany?
-
Societat Detenen un professor de secundària de Barcelona per posseir i distribuir material d'explotació sexual infantil