Un ciutadà nigerià va morir dissabte, 18 d'octubre, a l'aeroport de Barajas quan es va trencar una de boles de cocaïna -n'ocultava 28 en total- que transportava dins l'estómac. L'home es trobava aïllat, ja que es creia que podia estar infectat per l'Ebola degut als símptomes que presentava.
Tot va començar després que la víctima, procedent d'un vol d'Istanbul, es desmaiés a la duana de la terminal 1 de Barajas. La Guàrdia Civil va avisar AENA, que al seu torn va trucar als serveis mèdics de l'aeroport, qui davant la sospita d'un possible cas d'Ebola van activar el protocol corresponent i van aïllar l'home a la mateixa zona on s'havia desplomat.
Després que els metges descartessin que la víctima pugés estar infectada pel virus, van decidir traslladar-la a l'hospital. El nigerià va morir a l'ambulància prop de les 7 de la tarda. L'autòpsia va confirmar que l'home portava 460 grams de cocaïna per introduir-los il·legalment a l'Estat espanyol.
Mor per sobredosi mentre espera ser atès per un possible cas d'Ebola
La víctima transportava 460 grams de cocaïna
Ara a portada
Publicat el 24 d’octubre de 2014 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat Dues comarques, en alerta màxima per tempesta amb pedra i ventades de 90 quilòmetres per hora
-
Societat L'abat català que veu un futur «molt negre» davant l'extrema dreta i critica tractar els migrants com a «delinqüents»
-
Societat Protecció Civil fa una crida a la precaució per l'alerta per pluges intenses a tot Catalunya
-
Societat Macrodispositiu dels Mossos a la xarxa de bus de Barcelona: 28 detinguts per 133 furts