El conductor d'un turisme va morir aquest divendres al vespre en un accident a l'N-340 al terme d'Altafulla (Tarragonès). Segons ha informat el Servei català del trànsit els fets van passar poc després de dos quarts de dotze de la nit al punt quilomètric 1175,3 de la via. Per causes que s'estan investigant dos turismes van topar frontalment amb un camió.
El conductor d'un d'ells, D.C.G, de 34 anys i veí de Tarragona, va morir en el sinistre mentre que el conductor del segon turisme va resultar ferit menys greu i va ser traslladat a l'hospital de Santa Tecla. Pel que fa al conductor del camió, va resultar il·lès.
L'N-340 va estar tallada fins les tres de la matinada, però es van poder habilitar desviaments. Arran de la incidència, es van activar sis patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Mor un conductor en el xoc frontal amb un camió a l'N-340 a Altafulla
Un altre cotxe també s'hi va veure implicat i el seu conductor van resultar ferit menys greu
ARA A PORTADA
-
«Si no afecta els interessos financers de la UE, el TJUE no pot qüestionar l'amnistia» Bernat Surroca Albet
-
L'enèsim ajornament de l'oficialitat del català a Europa comença a irritar Espanya Lluís Girona Boffi
-
-
Educació al punt de mira: sindicats, docents i oposició reclamen mesures pel fiasco del procés d'adjudicació Neus Climent
-
Publicat el 02 de desembre de 2017 a les 12:36
Et pot interessar
-
Societat Concurs d'estiu: posa a prova el teu català
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua