El conductor d'un turisme va morir aquest divendres al vespre en un accident a l'N-340 al terme d'Altafulla (Tarragonès). Segons ha informat el Servei català del trànsit els fets van passar poc després de dos quarts de dotze de la nit al punt quilomètric 1175,3 de la via. Per causes que s'estan investigant dos turismes van topar frontalment amb un camió.
El conductor d'un d'ells, D.C.G, de 34 anys i veí de Tarragona, va morir en el sinistre mentre que el conductor del segon turisme va resultar ferit menys greu i va ser traslladat a l'hospital de Santa Tecla. Pel que fa al conductor del camió, va resultar il·lès.
L'N-340 va estar tallada fins les tres de la matinada, però es van poder habilitar desviaments. Arran de la incidència, es van activar sis patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Mor un conductor en el xoc frontal amb un camió a l'N-340 a Altafulla
Un altre cotxe també s'hi va veure implicat i el seu conductor van resultar ferit menys greu
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de desembre de 2017 a les 12:36
Et pot interessar
-
Societat Canvi de plans a la Casa de la Premsa: ara s'hi projecta un centre de recerca d'arts escèniques
-
Societat Un miler de voluntaris ajudaran a aprendre català dins d'un projecte d'Òmnium
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de setembre
-
Societat La Sagrada Família manté la data de finalització de les obres i anuncia el pròxim element que es construirà
-
Societat La manifestació pro-Palestina dificulta la circulació a la Diagonal
-
Societat Circulació tallada a l'R13 i l'R14 per "actes vandàlics" a la infraestructura