Mor un home en beure detergent servit presumptament en un bar de Benicarló

La Guàrdia Civil està investigant el cas

Publicat el 15 de juny de 2015 a les 14:58
La Guàrdia Civil està investigant la mort d’un home de 50 anys d'edat que hauria ingerit un producte de neteja, servit per error com a vi blanc en un bar de Benicarló, al País Valencià. 

Els fets van passar ahir diumenge poc abans de les 3 de la tarda, quan la Policia Local de Benicarló va rebre l’avís a través del 112 que indicava que el Climent d’un establiment de la plaça Isabel de Villena hauria ingerit part del contingut d’una ampolla de la vi a l’interior de la qual li havia en realitat detergent i que per error havia estat guardada a la cambra frigorífica juntament amb la resta de begudes.

Fins al lloc dels fets s’hi van desplaçar agents de la Policia Local i del SAMU per tal d’atendre l’home, que va ser traslladat en estat greu a l’hospital comarcal de Vinaròs, on va morir. A manca de conèixer el resultat de l'autòpsia que practica l'Institut Anatòmic Forense, la Guàrdia Civil ha obert una investigació per tal d'aclarir els fets i determinar si hi podria existir responsabilitat penal per un possible delicte d'homicidi per imprudència.