Un treballador de 46 anys d'una empresa dedicada a la fabricació de mobles d'oficina ha mort aquest dijous a Vic (Osona) en quedar atrapat accidentalment per una de les màquines del taller.
L'accident laboral ha passat a les 12.41 hores quan, per raons que encara no s'han determinat, el cap i el tòrax de la víctima han quedat atrapats a l'interior de l'aparell. Segons fonts del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM), ha estat impossible salvar-li la vida tot i les maniobres de reanimació dels efectius mèdics.
L'accident s'ha produït a les instal·lacions de l'empresa Ofitres, ubicades al carrer Mas de la Móra de la capital osonenca.
Mor un treballador en quedar atrapat per una màquina en una fàbrica de mobles de Vic
El SEM no ha pogut salvar la vida de l’home, de 46 anys
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de juny de 2016 a les 14:58
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges