L'incident s'ha produït just quan un grup de persones creuava un pas de vianants d'aquesta zona cèntrica de la ciutat. Tot Madrid es manté en alerta pels forts vents que afecten bona part de la península Ibèrica, en un matí en el qual s'han registrat diversos incidents per tot l'Estat. En concret, a la capital espanyola han caigut altres arbres que no han generat cap altra incident de gran magnitud.Me acaban de pasar esto que ocurrió en Alonso Martínez, un árbol enorme ha caído en un paso de peatones… Flipante, dicen que hay una víctima de solo 23 años…😔 pic.twitter.com/o2psuHVFde
— Mayte de Ciudad Real💕 (@carameloraro22_) November 2, 2023
Diverses persones han intentat ajudar la jove de 23 anys, intentant aixecar a pes l'arbre de grans dimensions que ha caigut enmig de la carretera d'aquesta part de la ciutat. El trànsit també ha quedat aturat per culpa de la immensitat que ocupaven les branques i el tronc, que ha quedat partit per la meitat.
Els serveis d'emergències de la capital espanyola informen que estan actuant en diversos punts de la ciutat per evitar situacions similars. De fet, un pare i la seva filla de 4 anys han explicat a les xarxes socials que un arbre de grans dimensions gairebé els esclafa en sortir del cotxe, al carrer Embajadores. El cotxe ha quedat destruit, però ells han pogut sortir indemnes.
[plantillavirals]