Una veïna de Terrassa ha mort aquest diumenge en caure per un pendent al Mont Perdut, al Pirineu d'Osca. L'accident es va produir a la zona de Punta Escaleras, al terme municipal de Fanlo, quan la dona, de 69 anys, ha perdut l'equilibri en un pas de corda i ha caigut per un pendent amb molta neu d'uns 300 metres colpejant-se amb les roques durant la caiguda.
En el rescat han intervingut efectius de la Guàrdia Civil, un helicòpter i un metge del 061. El cos de l'excursionista ha estat traslladat al dipòsit de Boltaña (Osca).
Mor una terrassenca en caure al Mont Perdut
La dona va perdre l'equilibri en un pas de corda i va caure per un pendent amb molta neu
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de desembre de 2011 a les 11:55
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 29 d'agost: la pluja comença la retirada
-
Societat El «take away» de la cuina catalana: crema cremada per emportar al Born
-
Societat TMB rectifica i mantindrà el criteri de senyalització del metro després de l'onada de crítiques
-
Societat La campanya de vacunació de la grip i la Covid començarà el 22 de setembre per a la gent gran, embarassades, infants i personal sanitari
-
Societat Cau un grup que robava amb el «mètode de la taca»: en què consisteix l'engany?
-
Societat Detenen un professor de secundària de Barcelona per posseir i distribuir material d'explotació sexual infantil