Dos homes de 39 anys van morir la matinada de diumenge a Villaluenga de la Vega, prop de Palència, a Castella i Lleó, quan competien per veure qui era capaç d'ingerir una major quantitat d'alcohol. Agents de la Policia Nacional espanyola van trobar els cossos ahir al matí al seu domicili i van comprovar que no tenien senyals de violència.
El delegat del govern espanyol a la província de Palència, Luis Miguel Cárcel, ha avançat que "tot apunta a una intoxicació etílica com a conseqüència d'haver ingerit grans quantitats d'alcohol". "Sembla que estaven competin per veure qui dels dos bevia més", ha apuntat el representant de l'executiu central.
Les dues víctimes feia tres anys que vivien a Villaluenga de la Vega. Van arribar-hi amb altres persones de nacionalitat romanesa que van ser contractades per una companyia serradora. L'alcalde del poble, Raúl Berzosa, assegura que estaven "plenament integrats" i que participaven de la vida cultural del municipi.
Moren dos homes a Palència que competien per veure qui ingeria més alcohol
Societat
Els dos cossos no presentaven signes de violència i la Policia Nacional espanyola creu que van ser víctimes d'una intoxicació etílica
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de febrer de 2017 a
les 08:29
Et pot interessar
-
Societat
Esclaus del segle XXI
-
Societat La meitat dels estudiants de Medicina a Catalunya són de fora
-
Societat
Collboni rebutja accelerar la climatització d'escoles a Barcelona per motius de «compatibilitat» d'obres i curs escolar
-
Societat
L'altra Urquinaona que crema
-
Societat
El Prat bat un nou rècord amb gairebé 6 milions de passatgers a l'agost
-
Societat
Els Mossos conclouen que l'últim incendi a Collserola va ser provocat
