Mossos i Fiscalia irrompen al departament de Recursos Humans de l'Ajuntament de Manresa

Actuen contra la presumpta falsificació d'un examen d'accés a la plantilla municipal

Publicat el 28 de setembre de 2016 a les 08:44
Membres de la Fiscalia i agents dels Mossos d'Esquadra van accedir dimarts al matí al departament de Recursos Humans de l'Ajuntament de Manresa, a la tercera planta de l'edifici de la Florinda, amb una ordre judicial per endur-se documentació relacionada amb els exàmens d'accés a la plantilla municipal.

Malgrat que ni premsa de l'Ajuntament ni dels Mossos d'Esquadra no han facilitat ni confirmat informació de l'operació, NacióManresa pot confirmar que l'operació té a veure amb la presumpta falsificació d'un examen d'accés a les places de treball de l'Ajuntament que va dur a terme una treballadora qualificada del departament a favor del seu fill, que era qui s'examinava.

La investigació treballa amb la hipòtesi que la treballadora de l'Ajuntament, en les seves altes funcions a recursos humans, va canviar l'examen d'accés del seu fill per un escrit redactat per ella mateixa amb les respostes correctes, fet que va provocar l'accés del seu fill a la plaça per cobrir. En iniciar-se la investigació l'Ajuntament de Manresa ha traslladat la treballadora al departament de Territori, i el seu fill continua en la plaça per a la que va opositar.