La diputada de Junts pel Sí i expresidenta d'Òmnium Cultural, Muriel Casals, continua ingressada a la Unitat de Cures Intensives (UCI) de l'Hospital Clínic en estat greu però estable després de ser atropellada per una bicicleta de passat 30 de gener a Barcelona.
En un comunicat, la mateixa Casals i la seva família han reiterat el seu agraïment per totes les mostres de suport rebudes i han demanat el màxim respecte a la seva intimitat. Arran de l'accident, Casals va patir un traumatisme cranioencefàlic amb un hematoma subdurdal, que va requerir drenatge quirúrgic, i una fractura de pelvis.
Casals va ser atropellada per un ciclista quan travessava per un pas de vianants situat a la confluència entre el carrer Provença i el carrer Comte d’Urgell de Barcelona.
Muriel Casals, «estable dins la gravetat» onze dies després de ser atropellada
Pateix un traumatisme cranioencefàlic i una fractura a la pelvis | La seva família agraeix totes les mostres de suport rebudes
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de febrer de 2016 a les 15:44
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 29 d'agost: la pluja comença la retirada
-
Societat El «take away» de la cuina catalana: crema cremada per emportar al Born
-
Societat TMB rectifica i mantindrà el criteri de senyalització del metro després de l'onada de crítiques
-
Societat La campanya de vacunació de la grip i la Covid començarà el 22 de setembre per a la gent gran, embarassades, infants i personal sanitari
-
Societat Cau un grup que robava amb el «mètode de la taca»: en què consisteix l'engany?
-
Societat Detenen un professor de secundària de Barcelona per posseir i distribuir material d'explotació sexual infantil