Una empresa catalana dedicada a la renovació pedagògica, tekman Books, ha obert aquesta setmana The Capsuled, la primera xarxa social dedicada exclusivament al món de l'educació a nivell estatal. En l'espai web, famílies, docents i escoles podran expressar les seves inquietuds, donar a conèixer nous projectes i compartir experiències relacionades amb l'ensenyament i la criança dels infants. El projecte neix per omplir un buit que, segons els responsables del projecte, no pot suplir les xarxes més generalistes com Twitter i Facebook. Enric del Pozo, director del projecte, reconeix que s'ha impulsat per ''il·lusió'' i confia que suscitarà prou interès perquè siguin els usuaris els que generin contingut.
Amb un disseny innovador, allunyat de la imatge més tradicional dels fòrums, The Capsuled vol captar l'interès de famílies, docents, escoles i professionals del sector que vulguin trobar un espai per compartir experiències relacionades amb el món de l'educació. És doncs, la primera xarxa social íntegrament dedicada a l'educació a nivell estatal i sorgeix com una branca de l'editorial d'innovació pedagògica tekman Books, que ha apostat per aquest nou portal per omplir ''un buit'' detectat entre aquests col·lectius.
Per Enric del Pozo, director del projecte, des de l'àmbit que abraça l'editorial s'havia copsat aquesta ''necessitat'' i per això han volgut oferir-ho, més enllà d'una finalitat econòmica. Considera que les xarxes socials com Facebook o Twitter són molt generalistes i que cal crear xarxes especialitzades necessàries ''al món que vivim''. Del Pozo ha explicat que no volen que la xarxa sigui un ''repositor de links'' sinó que la xarxa s'alimenti amb contingut propi que generin els usuaris. Per això, s'anima a pares, mares i professionals expressin les seves inquietuds.
Del Pozo reconeix l'origen ''humil'' de la xarxa i per això no s'han generat una expectativa d'usuaris ni molt menys, fixat un sostre. Confia però, que la iniciativa agradarà als destinataris i que trobaran el ''recolzament'' dels usuaris sobretot al principi, per podar dotar de contingut la xarxa. A The Capsuled, que ha entrat en funcionament aquesta mateixa setmana, els usuaris podran publicar continguts que s'organitzaran en diferents colors en funció dels destinataris, podran seguir altres usuaris i fer comentaris als fils que es desitgi.
Neix la primera xarxa social dedicada exclusivament al món de l'educació
The Capsuled vol omplir el buit del sector i connectar famílies, escoles i docents en un mateix espai
ARA A PORTADA
-
L'avió de Von der Leyen aterra d'emergència per un presumpte atac rus que l'ha deixat sense GPS Redacció
-
-
Illa promet la «lletra petita» del finançament aviat per aplanar els pressupostos amb ERC Bernat Surroca Albet
-
Salvador Illa i Carles Puigdemont obriran el curs amb una reunió a Brussel·les Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 14 de febrer de 2015 a les 08:37
Et pot interessar
-
Societat Quatre noves línies i una seixantena de millores: novetats a la xarxa de busos interurbans
-
Societat Demostren que els grups de suport redueixen l'estrès en cuidadors de persones amb demència
-
Societat Les carreteres catalanes més mortíferes del 2025: les tres primeres acumulen el 25% de les defuncions
-
Societat Indignació per un infrahabitatge a l’Eixample: 400 euros per un lavabo amb llitera
-
Societat Saül Gordillo, condemnat a presó després d'admetre el segon cas d'agressió sexual
-
Societat El Meteocat manté l'alerta per pluges a nou comarques